torsdag 27. januar 2011

Lager noen UFO'er jeg...

 I januar har jeg tid til å gjøre ferdig alle planene jeg hadde til jul.
Noen av dem i hvert fall....
Jeg planlegger stadig hvordan jeg kan bruke stoff-rester til nye produkter, men når jeg endelig har tid til å sette planene ut i livet, har jeg glemt hva jeg planla!!!
Da jeg sydde disse løperne før jul, ble det mange motiver igjen,
og de ville passe flott til kuvertbrikker.
Det ble mye beregning for å utnytte stoffene best mulig, så da bestemte jeg meg like godt for å sy toppene ferdig. Hvis de ble liggende for lenge, ville alt være glemt.

Siden det var også var grå-svarte motiver , ble det noen slike brikker også.
 -og ja da, jeg har beige med grønt også.
Løperen holder jeg på med nå, den blir helt anderledes.
Når det blir høst er jeg nok i humør til å quilte og sy på lukkekanter på disse,
så de er ferdige til årets julemesser, tror jeg...
Cecilie

1 kommentar:

ahli sa...

Kjempefine løpere og brikker som du har sydd. Greit å få unna noen UFOer

Astrid