tirsdag 13. mars 2012

Årsmøte i Norges Quilteforbund!!!

I år er årsmøtet i Bergen, og jeg har tenkt å dra halve Norge rundt for å komme dit. Jeg tar nemlig natttog fra Oppdal i kveld, mellomlander i Drammen (hos barnebarn selvsagt) og tar dagtoget videre til Bergen sammen med min faste årsmøte-venninde.
På årsmøtet er jeg faktisk mest spent på bloggforumet. Nå har jeg blogget i ca. 1 1/2 år, og har fått mange bloggvenner. Det skal bli artig å treffe noen av dem i virkeligheten.
Butikkene er alltid kjekke å snuse i , jeg tar med meg stor koffert og kort........ Da jeg var i USA på quiltetur for en del år siden, kunne Arne best finne ut hvor jeg var med å gå inn på bankkontoen!
Kveldssmlingene skal vi også ha med oss, stas!
- og så blir det masse barnebarnkos i Bergen også.

Cecilie

10 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Så koselig Cecilie! Da snakkes vi om få dager. Kos deg med tur og barnebarn. det blir ei innholdsrik helg;)

merete sa...

Så kjekt, da sees vi!

ahli sa...

Da sees vi sikkert. Jeg skal også å blogg forum.

Astrid

Margit sa...

Ønsker deg god tur og fine dager i Bergen på NQF! Skulle gjerne vært der ;O)

Grete sa...

Det var litt av ei reiserute for å komme til Bergen! Men kjekt å få lagt inn barnebarnbesøk, da. Da ses vi kanskje på toget, burde jo vært egen sydamevogn! Ellers sees vi på bloggforum.
Gleder meg til helga!

Elisabeth sa...

Vi teffes på bloggforum lørdag. Jeg gleder meg:))

Elisabeth

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei
Klart vi ses:))Men for en tur du har til byn.Beundringsverdig:))Bra du står på nqf listen over bloggforum.Eg kom med,enda eg var sein med å melde meg på,takka være Edny sine hint Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

barnebarna i Bergen sa...

Vi gleder oss også!

Sølvis blog sa...

Kjekt å hilse på deg i dag. Håper vi kan få knytta sammen alle nqf-bloggerne etter hvert.

Miranne sa...

Takk for sist - triveleg middag :o)
Eg gjer som du har gjort, og legg deg til i lista mi.
Kos med slike helger, men godt å kome heim til eiga seng også.