torsdag 3. januar 2013

Høytidsengler

Min eldste datter ønsket seg AnnAKa's  løper med høytidsengler til julen 2011. Ønsket kom ganske sent, og da jeg ikke rakk å bli ferdig, ble prosjektet lagt bort. 
Heldigvis ble jeg ferdig til denne julen. 
Englene ble aplikert  med maskin. Det gikk ganske greit.
Hun ville ha løperen på spisebordet, så den ble gjort ekstra lang, 124 cm.
Her er den på sin rette plass.

Nå har vi tilbragt en lang nyttårshelg hos henne og en av sønnene våre som også bor i Bergen. Tilsammen har de 5 barn på fra snart 6 år til 11 dager da vi dro. 
Gjett om vi har kost oss!!

My oldest daughter wanted this table runner for Christmas 2011. The desire came rather late, and I didn't manage to finish that year.
Fortunately, I was ready for this Christmas. 
The angels were appliquéd by machine. It went pretty smoothly.
She would have a runner on the dining table, so it was extra long, 49".
Here it is in its proper place.
Now we have spent a long New Year's weekend with her and one of our sons who also live in Bergen. Together they have 5 children from almost 6 years to 11 days when we left.
Boy, we've enjoyd ouer stay!!


Cecilie

5 kommentarer:

Siv sa...

Dette er den flotteste av alle juleløpere! Jeg sydde også en for et par år siden :o)

RandiT sa...

Den er helt nydelig og dette er en løper som kler å være veldig lang syns jeg... Flott a gitt med så mange små unger rundt en på nyttårshelga :)Koselig:)

Desiree sa...

Denne er berre så fin :-) Eg har sydd den med mosegrønn bakgrunn. Varm klem!

Rosa sa...

It`s just gorgeous.Have a fun weekend!

Dollandesign sa...

En mycket elegant löpare som Du har sytt i fantastiskt fina tyger, tycker jag.

Dollandesign