søndag 23. februar 2014

Store blomster kan ikke kuttes i biter!

Under mitt dypdykk i svart-hvite stoffer, fant jeg et med store flotte blomster. 
Det måtte bare bli noen løpere.
Det går jo ikke ann å kutte i dette?! 
Jeg valgte også å quilte rundt blomstermidtene.
Prikken over i'en, hjertene, skulle plasseres, men hvordan?
Systematisk, på linje, veldig likt meg selv.........
............eller sånn litt på en snei?
Lappegruppen + min kjære fikk uttale seg, og jeg bøyde meg for et overveldende flertall !!!
For endel år siden laget jeg denne lille duken, så temaet er prøvd fra før.
Det begynner å minke i den svart-hvite bunken, men noen rester er der fortsatt.
Det blir neste innlegg.


Cecilie

10 kommentarer:

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Helt enig i at et så flott stoff bør vises fram! Lekker løper, og fint med hjertene på snei :)

Grete sa...

Lekre, både løperen og duken! Og hjertene danner så fine buer!

Birthe Marie sa...

Så fin løper og duk du har sydd! Er enig i at de store blomstene ikke må kuttes opp. Alltid fint med hvit og sort, og flott med de røde hjertene på. :-)

Anita sa...

En kjempeflott løper! Det er stilig med svart og hvitt, og røde hjerter pynter opp.

eva sa...

Både löparen och duken är urtjusiga! De röda hjärtanen blev verkligen pricken över i!
Kramisar

Bjørg sa...

Flott løper!

Dollandesign sa...

Svart, vitt och rött är så vackert tillsammans, tycker jag. Både löparen och duken är så fina.
Kan hålla med Dig när Du säger att vissa tyg är så "stora i mönstret" att effekten försvinner om man skär dem i mindre bitar.

Dollandesign

Trines hobby sa...

Flott løper, jeg liker best at ikke alt er symmetrisk, men heller litt på snei:)

Marthe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
John Gudmund sa...

Den her va jo så fin at til og med lillegutt snart sett inn bestillng på løper!