mandag 22. september 2014

Ny toalettmappe.

Jeg har som så mange andre her i bloggland, vært på Norsk Quiltefestival på Gardermoen. 
Jeg fant ut at jeg kunne kombinere med både barnebarnbesøk og venninebesøk, og da "måtte" jeg jo ha en ny toalettmappe.
Vi var en liten gjeng som hadde samsying en dag, og valget falt på Bente Malm's "Paris".
Linstoffet med fugler hadde jeg kjøpt på et tidliger årsmøte i Quilteforbundet. 
Stoffet passet bra til formålet, og fikk glade høstfarger til. Inni er det 2 lommer.
Det er en stor utvendig glidelåslomme. Der har jeg saks og neglefil, veldig praktisk å finne fort når neglen brekker på stasjonen!
Det er også en egen innsats til mappen. Denne kan stå ved vasken med sminkesaker oppi. Etter mønsteret skulle det være noen små rom oppi, men de droppet jeg. Savnet dem heller ikke.
Innsatsen får akkurat plass oppi vesken, som er god og rommelig. Jeg får plass til min lille reisehårføner der også!
I tillegg laget jeg noen plastlmapper. En til å ha til våte kluter, og en til plaster og tabletter.
Her er jeg vel innstalert på hotellet på Gardermoen. 
Rommet og badet var fint, resten forbigåes i taushet.



______ ......... ______



For en stund siden var jeg med på en Give Away, og var så heldig å vinne en nydelig symappe.
Tusen takk til Randi T !!!!


Cecilie

4 kommentarer:

Anita sa...

Flott toalettmappe, Cecilie, fargekombinasjonen er ypperlig og mappen ser veldig praktisk ut!

Trines hobby sa...

Toalettmappa di var super, faktisk enda penere i virkeligheten! Flotte stoffer og en god modell:)

bentetove sa...

Så flott toalettmappe, kjempefin og praktisk også:)

Lappedamen sa...

Så fin og praktisk toalettveske. Smart med den innsatsen.