torsdag 26. februar 2015

Tid for å reise.

Jeg er veldig glad i å bruke øredobber, og må alltid ha med meg endel når jeg er på reise. 
Problemet er å få skikkelig oversikt. Nå har jeg laget meg en prøve.
Bakstykket er quiltet, og der er festet 2 strikk på hver side. Plasten har fått glidelås på midten. I hver ende er åpningen lukket med velcrobånd.
Jeg har sydd en søm mellom de to strikkene. Da har jeg fått 3 rom.
Dette etuiet passer fint inn i frontlommen på toalettmappen designet av Bente Malm. Denne lommen har jeg ikke greid å bruke så mye før.
Etuiet er 9" x 5,5" når det er åpent.

Når en er på tur, er det også greit å ha litt plaster for hånden.
Her er lukningen veldig enkel. Bare en klaff over plasten.
Liker å ha bakstykke av stoff som er vattert og quiltet. Det blir både stødiger og penere.
Dette etuiet er 5,5" x 4". En grei størrelse å putte i vesken.


Cecilie

2 kommentarer:

RandiT sa...

Fint sett å bruke på reise:) god helg:)

Birthe Marie sa...

Så smart smykkemappe, og en god idé at du passet den til lommen i toalettvesken. :-)